درباره ما

فربازار مکانی است برای عرضه محصولاتی که توسط دوستان و اقوام تولید و یا تهیه می شود.فربازار مکانی است برای عرضه توانایی های خانواده بزرگ دوستان و اقوام و امکانی است برای خرید و فروش  کالاها و بهره مندی از توانایی های این خانواده بزرگ مشتمل بر دوستانِ دوستان یا اقوامِ اقوام یا دوستانِ اقوام یا اقوام دوستان. این شناخت ریشه دار اطمینان بخش است . کلیه محصولات فربازار دارای کیفیت و کارایی و مرغوبیت خواهند بود زیرا  این محصولات توسط اقوام و دوستان ما خریداری و مورد استفاده قرار می گیرند.

فربازار از چند بخش مجزا تشکیل شده است.

  • نوشتگاه  :

  • نوشته های مرتبط با فربازار ، خدمات و کالاهای ارائه شده و معرفی و توضیح در مورد کالا های و نحوه عملکرد فربازار و گزارش های مربوط به آن ارائه می گردد.
  • فروشگاه 

  • مکانی است که در آن می توان کالاهای ارائه شده را فروخت و یا خرید. این کالاها می تواند شامل کالاهای دست ساخت هر کدام از اعضاء باشد و یا می تواند محصولی باشد که از محلی یا شهری تهیه شده باشد و برای فروش در معرض دید قرار گیرد و یا حتی محصولی که از خارج به ایران وارد شود و دیگران تمایل به تهیه آن داشته باشند.
  • آموزشگاه

    : جایی است که توانایی هایمان را به همدیگر یاد می دهیم. این توانایی ها شامل هنر ، دانش ، حرف و فن  و هر نوع آموزش دیگری می باشد. این آموزش ها می توانند خود سرآغاز راه اندازی کسب و کارهای بعدی و یا تحکیم و یا به روز رسانی دانسته های قبلی باشند.

  • باشگاه

    : در این مکان امکانات تفریحی و مسافرتی و دید و بازدید مهیا می شود. در باشگاه تور های گردشگری یا بازدید های درون شهری یا سفرهای یک روزه و چند روزه معرفی می گردد. هم چنین با معرفی اقامتگاه های خالی اعضاء ، امکان بهره مندی دو سویه از این فضاها ایجاد می گردد. دو سویه از آن جهت که هم صاحب خانه کسب سود می کند و هم گردشگر بهای مقرون به صرفه تری را می پردازد.

  • کارگاه

    : خدمات قابل ارائه در این بخش شامل کارهایی از این قبیل است: خیاطی ، آشپزی، تعمیرات منزل ، تعمیر ماشین در محل، نگهداری از سالمند و هر گونه خدمتی که فایده ای دو طرفه برای اعضاء دارد.

تماس با ما